2 old for this shit.



Värma mat i en micro som jag satte i hallen, äta maten på golvet i sovrummet som är tomt. Det är lagom crazy det!
Känner verkligen att jag har tänjt på gränserna här!
4 garderober som va lagom dammiga, lite överdrivet dammiga faktiskt, konstigt att det kan bli så dammigt.
Dom är i alla fall helt rena, jag städar bra märker jag.
Om en liten stund tänkte jag börja och städa toan... kul.
För övrigt har jag bytt musik till Pink, efter att ha lyssnat i typ två timmar på Beyoncé's liveshow.


Ibland när man lämnar något så tänker jag alltid: jaha nu kommer det någon och tar över, och skapar nya roligare minnen och jag har ingen del i det, osv.
I detta fallet så vet jag att det inte blir så, okej, taskigt mot personen i fråga som flyttar in, men vi säger såhär: Lika roligt på samma sätt blir det aldrig eftersom jag o personen har runt 70 år emellan oss.
Då mår jag bra i hjärtat, typ ett iskallt svart hjärta verkar det som nu när jag läser vad jag skrev.
Aja .

Ska ju inte säga nåt när jag har suttit 18.15 och kollat på "Fråga Doktorn" eller "Go'kväll".
Eller "Landet Runt".
Nä om man skulle ta och göra sig en kopp kaffe och läsa Smålandstidningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0