Vaccinet tog slut, och tågbiljetterna med.


Då tog vaccinet slut.
Så jävla komiskt, för jag är halvsjuk, och tänkte att jag väntar tills idag för att verkligen se om jag känner mig friskare. 
Då tar skiten slut, kul tänker man.
Då höjer jag min mogenhet och drar förhoppningsvis dit nästa vecka när det är typ 41-50 åringarna. Haha, och tusen av dom andra som inte fick denna veckan, blir en go kö kan jag anta.
Najs, eller inte.

Och imorgon ska mamma och jag åka till Sthlm, om SJ:s äckliga sida kan funka, jag hatar dom, helt seriöst.
Från djupet av mitt hjärta.
Vem har skapat de där systemet? Typ en 11-åring som har spelat The Sims ett tag.
Klåpare är dom också, Telia och SJ, näh jag blir snart ledsen.

Så jag försöker typ skapa lite lugn med Melissa Horn, men det hjälper inte jättemycket.

Hade SJ varit en person:
                     -hade SJ varit den första personen jag misshandlar, och jag hade varit stolt.
                    - så hade jag berättat för SJ hur jävla värdelös som människa SJ är.
                    - hade jag snackat skit om SJ varje minut av mitt liv. ( det gör jag iofs nu med typ)
            
Ja, jag orkar inte ens fortsätta på den där listan, den skulle kunna bli väldigt lång, men orkar inte lägga ner energi på nåt så otroligt värdelöst och dåligt, så jag skiter i det just nu.


Systemet är dåligt, och klarar inte ens av att många vill beställa biljetter klockan 14.36, SJ borde veta att alla beställer biljetter vid just 14.36.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0