Tisdag

En liten nackdel med att gå upp sjukt tidigt för att sen inte göra så jättemycket som tar energi är att man blir stört trött.
Så det slutar mer med att jag somnade vid halv nio tiden, och sov ett par timmar till.

Känns sjukt ovärt, på riktigt, jag hatar mig själv , haha ;) Okej lite skämt åsido, men jag kan inte direkt säga att jag är nöjd med dagen.

Städar gör jag iochförsig, ska väl inte direkt dammsuga hade jag inte tänkt eftersom  det inte är dammigt..... men plocka igordning får det bli.
Får ju ändå göra nån nytta.

Sen vill jag rita också, men tar aldrig tiden till att göra det, eftersom jag inte ritar för något, inte till någon, inte nån anledning känns det som.
Vill ha en jävla anledning.

nää här kan man inte sitta och hålla på och hålla på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0