tidig morgon.

Hade det bara varit sommar nu, så hade det varit ljust ute.
Och då hade jag gått ut och gått, rensat tankarna lite. Rensat bland allt jag tänker på.
Men.. istället är det kallt, mörkt, och snö ligger på marken, blöt äcklig snö.
Jag gillar snön när det är sådär perfekt blå himmel, sol och tjock snö som bara ligger, som är precis perfekt, inte blött och blaskigt utan najs snö helt enkelt.


Men nu är det ju tidig, extremt tidig morgon så sol kan det ändå inte vara.
Men det hade varit gött med lite ljus.
För jag kan verkligen inte sova.
Tänker fan inte göra det heller.Varför ligga och försöka sova när det ändå inte går.
Det är frågor jag ställer mig.. haha.
mm så underbart att inte kunna sova.

Min helg , ska förhoppningsvis bli lugn denna veckan också.
Eller förhoppningsvis och förhoppningsvis, men jag tror att jag behöver det lite faktiskt.
Alla behöver det någon gång. Och min gång behövs nog nu.

Lugn betyder dock inte att jag ska vila hela helgen.. men lugnare än vanligt kanske man kan säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0