Söndag

Såja, då var helgen slut för denna gången.. känns bra, mindre bra, och väldigt okej.

Veckan väntar med lite "åka till jkpg med mamma" , lite " svinisspruta för hela slanten" och sen lämnar jag mitt liv till ödet, lät ju dramatiskt, mer menat att jag inte har nåt planerat tror jag inte...

Idag blir det fika hos mormor och morfar, vilket ska bli sjukt najs !
Det är nåt jag uppskattar...
Sen efter det i eftermiddag så ska jag till Simon:) Också nåt jag uppskattar.
En trevlig och najs söndag helt enkelt.


Med en kopp kaffe i handen och en katten Sigrid i knät , så kom jag på att Carro och  jag träffade en kille i fredags som va sjukt lik Wolverine.. nu vet jag ju inte hur lik han var egentligen, men jag vet att jag var helt fascinerad..
Sen om han tog det som en komplimang, det vet jag inte!
Han skrattade.

Jag fick också prova en killes glasögon lite random sådär, och när jag påpekar att han har extremt taskig syn,  ( jag va inte taskig, utan mer konstaterade hur det låg till) , så såg han lite förvånad ut, även fast det kändes likadant med glasögonen på som om man hade festat i tre veckor utan uppehåll och tagit några okända tabletter...

S
en fick dom där glasögonen gå runt i en ring av lite otippade folk, jag o carro, o några till, alla prövade dom där glasögonen, alla blev yra som fan, alla påpekade hur crazy styrka det va på dom.
Det nöjet hade vi..



Kommentarer
Postat av: Lindah Marie

Kikar in Kika gärna in hos mig! :)

2009-11-23 @ 04:25:15
URL: http://lindahmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0