Playa del Sol

Mitt korta hår på ena sidan av mitt huvud, har fått ett eget namn!
Det är dagens sanning.
Pojkhåret är det numera.
Mimmi och pojkhåret.

L
åter ju sjukt töntigt , eller mer konstigt, men pojkhåret är där.

Vad jag inte tänkte på när jag klippte liten del av mitt hår är att det kommer ju ta ett tag innan det växer ut, om jag nu vill att det ska växa ut vill säga , och då kommer det se förjävligt ut när det väl är på  utväxt.
Det är sånt som händer när man gör först och tänker sen.


Kollar på SvtPlay, det är mest därför jag aldrig går och lägger mig, har börjat gilla Playa del Sol sjukt mycket, vet dock inte om det är min humor det är fel på, för det är rätt torr humor, men jag uppskattar det ändå, men skrattar man så är det ett bevis på att nåt är kul har jag hört. Haha.
Kanske stämmer, who knows.

I går var jag på bio, det blev " This Is It" , inte själv, utan med min kusin.

Efter bion åkte vi upp till McDonalds, slutade med att vi satt en halvtimme i bilen utanför på parkeringen och blåste olika toner i våra vattenflaskor, hon hade lite mindre kvar och jag hade lite mer, vilket resulterade i ...håll i er! Stämma.
Ja vi blev lika förvånade.
Spelade in skiten, asnöjda var vi.
Efter att hela bilen hade blivit immig av våran fantastiska musik, så gick vi in och satt där tills klockan blev 1.
Sen begav vi oss hemåt igen.


Imorgon kväll ska jag o min kära Caroline bege oss till Forserum igen, det blir att hämta upp henne vid jobbet och sen drar vi , vi bara kör på! Fort som vinden.

Nä jag behöver fan sova, men jag gör det bara inte!
Det gäller att va lite svår.



Snart är det jul små vänner, och EMDs, Frank Sinatras, Johnny Cash's samt lite andras julskivor är redan lyssnade på ett par gånger.
jag älskar julen lite mer än alla andra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0