Gött.

Då var helgen slut imorgon då, eller idag om man ska vara lite "riktig".



Har funderat lite över halloween... jag har aldrig riktigt varit den som har tagit det på stort allvar, för det är lite antingen eller.
Ska det vara så ska det vara som man brukar säga.
F
ör mig blir Halloween lite prestationsångest-givande,  ett helt nytt ord kan tänkas.
Nä, men om det ska va, så ska det fan va som jag sa. Och det är då det blir jobbigt, man har att välja på att ta vad som helst och göra det till en "sexig" outfit, eller så gör man det till ett riktigt stort skämt.

Egentligen handlar det inte om att man inte "får" välja en utmanande outfit till Halloween, det är bara det att man verkligen vet vilka som just väljer att ha en sån outfit, redan innan vet man det.
Okej, vissa kan chocka, men man har alltid aningarna om vilka som gör det.

Hade jag fått välja och klä ut mig till något detta året, om jag nu hade gått in för det.
Då hade jag helt klart valt den här som Redaktör Kjell i Vakna med the Voice har på sig.

Klockrenare dräkt har jag aldrig sett, så jävla roligt, så jag grät av skratt när jag såg den på morgonen i programmet.
Han är kung.

Bilden är lånad/tagen från:  http://www.thevoice.se/program/vakna/blogg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0