Vinter.

4 pers sover i huset, den femte sitter som en jävla idiot, klarvaken, och har inget att göra.
Nån film är på, " Eight days to live", nån gammal verklighetsbaserad film från 2006.
Väntar dock med spänning på "Animal Doctor", överhuvudtaget är det jävligt mycket veterinärsprogram på natten.
Speciellt.

Jag blir så jävla rastlös, är sjukt trött egentligen, men kan inte sova för att jag stressar över saker.
Det är det som är så sjukt jävla jobbigt med julen o nyår och allt det där,  att man ska ha julklappar till alla, som blir ett stressmoment, för att man vill att alla ska va nöjda med julklapparna man ger bort...
man ska ha koll på vad man ska göra på nyår, med vilka, vart .
Juldagen är också ett såntdär jobbigt moment,  dock vet jag ju vad jag ska göra då, men det är bara jobbiga moment på julen.
Man ska hit och dit , och man har fan ingen koll hur gärna man än vill ha det.
Och man får ingen tid till något i slutändan, man vill ha mer tid till saker.
Jag är nog världens mest oupptagna människa egentligen , men till och med jag har svårt för att få ihop skiten.

Och ska tillägga att julen är typ det bästa jag vet, älskar julafton, älskar juldagen, gillar nyår.
Uppskattar julklapparna, uppskattar sällskap.
Men jobbiga moment finns hela tiden, det vet Mimmi mycket väl om.


Kommentarer
Postat av: Marielle

så lite så =) åh tack desamma =)

2009-12-22 @ 11:21:41
URL: http://mariellep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0