Väldigt viktigt.




Kollade på Ellen Degeners Show idag.. så ställer hon sig med ett paket plastfolie och aluminiumfolie, och berättar precis det som alla tänker när dom har med dom här komplicerade grejerna att göra.
Sen säger hon att hon har en annan grejj som gör dom här bättre, ( då tänker jag att äntligen har man kommit på nåt som är bättre än just denna grejen, alltså en helt NY grej)....
Hon säger även att det är en bättre grej som hon antar att inte så många har tänkt på, hon själv har inte gjort det.

Hon visar då att HELA tiden har det funnits möjlighet att på sidorna av förpackningen trycka in så det blir två hål, och allt är konsturerat så att rullen inuti hålls på plats.
Vafan!! Är det bara jag som inte hade en aning om att man har kunnat göra så.
Jag tänkte först att det är säkert bara deras jävla plastfolie som har den möjligheten.
Så jag gick och kollade på en helt vanlig hederlig Ullaredsplastfolie, och självklart, jag kollar lite noggrant på sidorna och ja, klart det är " mönstrat" och det blir ett fint litet trekantigt "hål" och skiten hålls på plats.

Informera om Hiv och andra könssjukdomar, för att folk ska va försiktigare, informera om hur viktigt det är att ha bra betyg i gymnasiet så att man kan söka vidare, eftersom det är svårt med jobb.
Informera om att krig är dumt.
Informera om att man ska äta grönsaker.
Informera om att .. ja jag kommer inte på nåt mer förutom .
Informera om att det finns två hål att trycka in på förpackningarna, folk behöver fan få reda på det.
Dags att sprida budskapet.
Jag ska bli som Jesus i detta fallet, istället för att sprida budskapet om kärlek , så ska jag sprida budskapet om hålen som faktiskt finns där på plastfolien och aluminiumfolien.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0