Tisdag.

Man kan nästan säga att hela livet förändrades nu, nä ska väl inte överdriva.
Men helt jävla otroligt vaken är jag nu iallafall, klockan är 5.
Det är dock inte det som är det roliga, utan mer hur extremt mycket idéer jag har på natten.
Snacka om att jag gör mer nytta på natten än på dagen just nu.
Jag har tillräckligt mycket idéer just nu för att starta ett företag.
På riktigt.
Och varför inte testa, bara köra på, starta och se vart det hamnar.
Efterfrågan är dock ordet jag tänker lite på, och innebörden i det ordet.
Men jag tycker att det är lovande på den fronten.
Och herregud vad många goa ord jag använde, kan man kanske tro att jag närmar mig 35?
Ja, sakta men säkert närmar vi oss alla en äldre ålder.
Det mest logiska jag har bidragit med hitills.

Alla lever så jävla olika liv, och vissa nöjer sig med lite och enligt någon annan så ska man satsa högt.
Andra tycker att man inte ska stressa, medans nån annan tycker att man ska hinna med så mycket som möjligt.
Men som sagt, olika liv, olika värderingar.
Men det är svårt att inte bli påverkad av vad andra gör & tycker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0