Skansen.

Med lite kaffe så sitter jag och kollar igenom lite mail, oh va jag låter som en affärskvinna.
Typ som om det är viktiga mail jag kollar igenom, inte så värst viktiga, hade hoppats på nåt viktigt.
Svar från jobb o sånt.
Men nej.

Jag har fått en ny kompis också, okej jag har köpt en ny kompis, Iphone är namnet på den kompisen, en fin och trevlig kompis:)


Lite uppdatering blir ju att jag har kommit hem från Sthlm, sista dagarna där erbjöd Skansens Julmarknad, väldigt mysigt , nåt alla borde åka till på julen, julstämning så det smäller om det.

Sen julklappshandling, inte så värst många fick jag köpt men detta året är det mycket tanke bakom mina julklappar.

Riktigt najs var det hos min syster, bästa på länge.

I Tisdags så var jag först hos Carro vid 11 , vi drack glögg, snackade om allt och inget, mycket skratt blev det, som alltid, va ute och gick med hennes två extremt söta och goa hundar i skogen, och jag är livrädd att gå i skogen för att jägarna är ute, men med min röda mössa och Carros röda jacka så va jag lite lugnare..

Sen åkte jag hem ett par timmar, och vid sju åkte jag till Simon:)
Ett kärt återseende som man brukar säga.
Inte träffat människan på typ 6 dar eller nåt, och nu blir det typ 7 dar tills vi ses igen, nu skulle jag dra nåt bra ordspråk men det enda som kom  upp va  " Gammal kärlek rostar aldrig" ,haha det passade dock inte alls.

Bättre ses lite mer sällan just nu än att vi aldrig ses ! Så ska jag resonera.


Idag och igår har varit riktigt lugna, inget har gjorts, eller jo, städat toan, fixat med en julklapp som man måste fixa med varje dag om den ska bli " klar" , lekt med min nya vän, och idag ska jag dammsuga.

SKANSENS JULMARKNAD... fina grejer de där.

Seriösa och vackra bilder... hur ska detta sluta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0