Såpass på det.

Hur mycket snor får plats undrar jag ?
Det är alltid en riktig överraskning varje gång man är förkyld.
Snyter man sig så hjälper det i en minut sen är det likadant igen.
Äckligt , men riktigt sant.

Iallafall låter jag som en jävla anka, och det är nyår imorn, ändå är jag relativt pigg så det är lugnt, låter värre än vad det är så att säga.

Idag är det händelserikt, först ska jag fika & sola med Carro, efterlängtat, älskar våra fikastunder! Mycket !

Sen ska jag till Forserum , för att hämta lite tvätt och sen sova där.
Alltså ska jag träffa Simon.


Och nu sitter jag som en nöt i soffan och stirrar, orkar egentligen ingenting, med det menas med att jag är rätt lat och seg, men ska väl duscha snart.
Vid fyra ska jag iaf sitta i en bil !

Men först ska det packas inför nyår, det ska duschas, det ska hittas pengar till mat..

Jag älskar dock min blandning på Spotify, från att Lasse spelas , så kommer helt plötsligt Soulja Boy ...
och sen kommer jullåtarna.. ja herregud.
En härlig blandning. Min musiksmak sträcker sig långt över gränserna.

Jävligt najs väder ute idag, tror jag ska ställa mig lite i dörröppningen i nån minut eller två o andas lite.
Det behöver jag. !
Hejohå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0