Mysiga arbetsförmedling!

Dagen har innebärt ( inneburit? ) :

En inskrivning på Arbetsförmedlingen, och en rosa pärm med mig därifrån, en riktigt jävla rosa pärm, det lyser typ om den, dom vill verkligen att det ska synas att man är arbetslös.

Ja, och mycket mer än så har det inte hänt, jag har fixat med lite grejer..
Och druckit någon alternativt några koppar kaffe, dricker lite julmust, ätit lite mat. Ätit några clementiner, två tror jag det var.
En helt vanlig torsdag helt enkelt.

Och imorgon blir det en helt ovanlig fredag istället, lite "klassfest" igen, som jag ska dra dit en sväng på, för att sen dra till Simon.
Jag är en upptagen kvinna.
Nä det är jag faktiskt inte, men nu råkar allt hamna på samma dag, och jag vill kunna va lite till lags eller vad det nu heter, så jag bokar in båda grejerna och sen får det gå som det vill.

Just nu dock, så kollar jag på Big Brother!
Jag älskar det, har nämnt det innan, men jag gör verkligen det.



Slänger in en bild jag ritade för ett tag sen, en gammal mobilbild..


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Så duktig du är! :)

2009-12-16 @ 18:03:33
URL: http://alexandralovetokiohotel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0