Jävla påhitt.

Kom hem nyss, igår va det kalas för mormor och David så jag va där och sen sov jag & David hos Mollsan , så det blev lite kusinkväll, såg halva "Män som hatar kvinnor", sen somnade alla.


Sen gick jag o molly upp tidigt, det första hon säger till mig vid klockan 6 är :
             "Åh mimmi, ska du också gå upp och äta frukost nu?"

Vid klockan 6 är väl inte en jävel hungrig?  Kul sagt iallafall.

Iallafall behövde jag komma hem rätt tidigt så jag åkte med Mollsie till skolan, och sen drog jag hem direkt, onödigt , men behövde komma in till  "stan" så att säga.
Och här sitter jag med en kopp kaffe, precis som vanligt.
Ovanligt pigg, armen gör ont, gött.
Ska väl se om jag ska färga håret idag, skulle va härligt.
Bilen är sönder.
Det är skitkallt ute.
Men jag är inte bitter.

Ikväll ska jag till Simon, förhoppningsvis. Om skjuts finns.
Annars får jag väl gå.
Bor man i skogen får man fan skylla sig själv.
Det är lite så jag resonerar.


Hittade dock världens finaste röst, Ray LaMontagne , sjukt fin! Youtube & Spotify finns han på helt klart.
Han har gjort en cover på Crazy av Gnars Barkley. Asnajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0